You are not logged in.

Dear visitor, welcome to HondaBoard.de .com .net .org .info das Hondaforum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Unmountable

Unregistered

1

Wednesday, June 30th 2004, 10:45am

für matzeEG8: Civic in schwarz

Bei dem kleineren Bild war die Quali nicht besonders...




Matze

Professional

Posts: 583

Date of registration: Feb 13th 2004

wcf.user.option.userOption52: is wohl nen Honda *g*

  • Send private message

2

Thursday, July 1st 2004, 1:26am

Super so wie ich es mir gedacht habe die front fällt dann kaum noch auf...

klasse so werd ich es machen

Unmountable

Unregistered

3

Wednesday, July 7th 2004, 10:18am

orange:
Unmountable has attached the following file:
  • orange.jpg (19.54 kB - 161 times downloaded - latest: Jul 28th 2015, 3:47pm)

Unmountable

Unregistered

4

Wednesday, July 7th 2004, 10:19am

black:
Unmountable has attached the following file:
  • black.jpg (17.82 kB - 156 times downloaded - latest: Jan 27th 2012, 7:22pm)

Unmountable

Unregistered

5

Thursday, July 8th 2004, 12:58pm

scheiben 1:
Unmountable has attached the following file:
  • schwarz-chrom.jpg (30.99 kB - 145 times downloaded - latest: Jan 27th 2012, 7:22pm)

Unmountable

Unregistered

6

Thursday, July 8th 2004, 1:00pm

scheiben 2:
Unmountable has attached the following file:

Unmountable

Unregistered

7

Thursday, July 8th 2004, 1:23pm

Hier noch das Seitendekor:
Unmountable has attached the following file:
  • seitendekor.jpg (134.44 kB - 138 times downloaded - latest: Jan 27th 2012, 7:22pm)

Unmountable

Unregistered

8

Thursday, July 8th 2004, 1:27pm

und dein käfig in weiß:
Unmountable has attached the following file:
  • kaefig5w.jpg (23.65 kB - 131 times downloaded - latest: Jan 27th 2012, 7:22pm)

Unmountable

Unregistered

9

Thursday, July 8th 2004, 1:41pm

Seitendekor etwas weißer:
Unmountable has attached the following file:
  • seitendekor2.jpg (135.16 kB - 125 times downloaded - latest: Jan 27th 2012, 7:22pm)

=LatinoForeveR=

Unregistered

10

Thursday, July 8th 2004, 1:47pm

.

This post has been edited 1 times, last edit by "=LatinoForeveR=" (Jul 15th 2004, 10:48pm)


Unmountable

Unregistered

11

Friday, July 9th 2004, 9:47am

Versuch mal, ab und zu ein Komma oder einen Punkt zwischen Deine Sätze zu machen, bitte! Dann liest es sich vielleicht etwas entspannter...

;)


Was genau verstehst Du'n unter Perlglanzlack?

This post has been edited 1 times, last edit by "Unmountable" (Jul 9th 2004, 9:47am)


=LatinoForeveR=

Unregistered

12

Friday, July 9th 2004, 9:52am

.

This post has been edited 1 times, last edit by "=LatinoForeveR=" (Jul 15th 2004, 10:48pm)


Unmountable

Unregistered

13

Friday, July 9th 2004, 1:18pm

*lol* Vergiß das mit den Kommas...

;)


Effektlack ist schwer zu machen. Ich hab's mal mit zwei Layern übereinander versucht, die jeweils eine andere Farbe haben. Und auf dem oberen nimmst Du dann an den richtigen Stellen etwas Lack weg. Aber ist relativ aufwendig und sieht meist nicht besonders realistisch aus...

=LatinoForeveR=

Unregistered

14

Friday, July 9th 2004, 1:45pm

.

This post has been edited 1 times, last edit by "=LatinoForeveR=" (Jul 15th 2004, 10:48pm)


=LatinoForeveR=

Unregistered

15

Friday, July 9th 2004, 2:20pm

.

This post has been edited 1 times, last edit by "=LatinoForeveR=" (Jul 15th 2004, 10:49pm)


Unmountable

Unregistered

16

Wednesday, July 14th 2004, 1:48pm

Und nochmal für meinen kleenen Matze. ;)

tiefer, Felgen, Blick, Scheiben:
Unmountable has attached the following file:
  • matze.jpg (98.49 kB - 80 times downloaded - latest: Jan 27th 2012, 7:22pm)

Unmountable

Unregistered

17

Wednesday, July 28th 2004, 12:08pm

Matze, meinst Du so?
Unmountable has attached the following file:

Matze

Professional

Posts: 583

Date of registration: Feb 13th 2004

wcf.user.option.userOption52: is wohl nen Honda *g*

  • Send private message

18

Wednesday, July 28th 2004, 1:03pm

joa schick und jetzt mal das andere bild bitte ;)

Unmountable

Unregistered

19

Thursday, July 29th 2004, 9:46am

Was war da nochmal zu machen?

Reifen verkleinern, richtig?

Unmountable

Unregistered

20

Thursday, July 29th 2004, 11:36am

naja, jetzt also tiefer und weiß:
Unmountable has attached the following file:
  • weiss.jpg (66.7 kB - 34 times downloaded - latest: Jan 27th 2012, 7:22pm)