Dear visitor, welcome to HondaBoard.de .com .net .org .info das Hondaforum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted
Original von Hong
macht doch mal bitte ein paar Designvorschlaege fuer eine Aufkleber fuer die Front- bzw. heckscheibe
Max. 2 farbig
bin ma gespannt ........... danke im voraus fuer eurer muehen![]()
Quoted
Original von Hong
macht doch mal bitte ein paar Designvorschlaege fuer eine Aufkleber fuer die Front- bzw. heckscheibe
Max. 2 farbig
bin ma gespannt ........... danke im voraus fuer eurer muehen![]()
)

Quoted
Original von MLOCK
Dan kann ich nur "Sööööören" rufen das wäre die beste Adresse für eine Designvorlage.
This post has been edited 2 times, last edit by "Unmountable" (Aug 16th 2004, 10:19am)
This post has been edited 1 times, last edit by "Power of Vtec" (Aug 16th 2004, 10:40am)
Date of registration: Jan 21st 2004
wcf.user.option.userOption52: Prelude JDM BB4 + BB3 mit H22a und 4ws
1 guests