You are not logged in.

Dear visitor, welcome to HondaBoard.de .com .net .org .info das Hondaforum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

hfg

Professional

  • "hfg" started this thread

Posts: 1,436

Date of registration: Jan 7th 2008

wcf.user.option.userOption52: vormals Honda NSX 3,0 Coupe

  • Send private message

1

Wednesday, July 18th 2018, 3:16pm

NSX Treffen 2018

Hallo Kollegen. Wer hat in den nächsten Wochen mal Zeit für ein Treffen? Damit wir ein ordentliches Lokal haben und auch ein paar Strecken um unsere NSX entsprechend zu bewegen, könnte ich was organisieren mit Treffpunkt in Würzburg, Stuttgart, Schwarzwald, oder Rotheburg ob der Tauber. da kenne ich mich aus und wir würden undseren Spaß haben.

leoda

Beginner

Posts: 9

Date of registration: Dec 3rd 2016

  • Send private message

2

Saturday, July 21st 2018, 1:35pm

Hallo, ich komme aus Darmstadt und wäre dabei.
Vielleicht mal zusammen auf eine Rennstrecke?
Bilster Berg ist halt etwas weit weg, gibt es was bei dir in der Gegend?
VG Hubert

hfg

Professional

  • "hfg" started this thread

Posts: 1,436

Date of registration: Jan 7th 2008

wcf.user.option.userOption52: vormals Honda NSX 3,0 Coupe

  • Send private message

3

Sunday, July 22nd 2018, 12:53pm

Hallo Hubert, bzgl Rennstrecke: ich war schon mehrere Runden auf der Nordschleife. Mein NSX ist nicht für Rennstrecken sondern für Landstrassen konfiguriert. So machen Rennstrecken für mich keinen Sinn. Das würde also so nicht gehen, aber meine Angebote stehen ;)

hfg

Professional

  • "hfg" started this thread

Posts: 1,436

Date of registration: Jan 7th 2008

wcf.user.option.userOption52: vormals Honda NSX 3,0 Coupe

  • Send private message

4

Monday, August 20th 2018, 6:28pm

es gibt ein Treffen 15.9.-16.9.18 in Rothenburg ob der Tauber. Ihr seit herzlich eingeladen ;)